mandag 16. juni 2014

Knitting

 I dag kom boka som eg bestilte rett frå forfattaren i England. Ho sende boka førre laurdag, så utan pinseferie ville det vel tatt akkurat ei veke.

Eg er med på eit par strikkesider på facebook der eg - etter å ha mangla motivasjon for strikking - kom over eit mønster som heiter Sage frå boka/heftet Windswept. Med frakt kom det på 18 pund eller 181 kroner. Likevel vert det mykje billegare enn å bestille såkalla kit.
 Modellane i boka.  Om ein vil sjå fine bilde, er det berre å gå inn på heimesida hennar.

Fargevalet er ei utfordring.  Eg har nemleg tent å bruke Finull.  Det er like langt pr 50 gram.  Så får eg samanlikne masketalet med kofteboka eg strikka frå i fjor.  For å finne rette fargar klikka eg meg inn på Rowan si side og Rauma si side.  Eg har gjort meg nokre notatar, men vil og sjå på bildet kva som ser fint ut.

No satsar eg på at det skal gå bra å lese engelsk oppskrift.  Det har eg ikkje gjort før, så det greier eg sikkert - er det ikkje det Pippi seier?

I dag vert det ikkje strikka, for no skal eg i selskap til henne som skal få lappeteppevottane!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...