fredag 5. oktober 2012

Anis

Studenten skal snart ta nattbussen attende til hovudstaden.  Vi har arbeidd oss gjennom yndlingsrettane hans i dag.
Til middag vart det steikt makrell for andre gong i haust.  Han var ivrig då morfaren tilbaud oss av fangsten sin.  Til dessert vart det blautkake.  Bonusen er at der vert betre plass i frysaren.

Så kom eg på at guten er så glad i aniskringler.  Eg sette ein deig i full fart.  Krydderboksen kjøpte eg då vi var i Stavanger.  Cemo sine krydder bruker å vere av god kvalitet.  Anisen lukta i alle fall herleg.  Eg gadd rett og slett ikkje å trille ut kringler, men forma enkle bollar.  Så får han ta med seg ein pose til niste på bussen om han vil.

2 kommentarer:

  1. Makrell er jo kjempegodt. Det kan nå spises flere ganger i løpet av en høst det. Heldige dere som har skikkelig fersk makrell da. Her er det bare filefryst å få tak i stort sett. Og når de en sjelden gang aventerer fersk makrell, så er den jo ikke så fersk at det gjør noe nei.
    Men en får ta det en får når en ikke bor ved sjøen, bare ved en innlandsfjord. Er jo fisk der også, men ikke så god.
    Anisboller/kringle har jeg ikke smakt, Det mp ok prøves en gang jeg skal bake gjærbakst.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  2. Svigermora mi brukte å bake aniskringler til jul. Mormor brukte også å lage det. Så her er det fleire som har gode minne knytta til denne baksten.
    Makrell er god både steikt og "sylta" d.v.s. kokt i eddik/pepar/sukker/salt og laurbærblad.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...