fredag 12. oktober 2012

Fredag med fornying

 Eg har lenge vore på jakt etter ein ny "voksduk" til kjøkenbordet.  Aller helst ville eg ha hatt noko med raudt eller blått i.  I dag enda eg opp med ein i grønt med litt blått og lilla i.
I går fekk eg ei forsyning med eple dyrka i bygda. I dag tok eg fram Go'bitar frå besta si kokebok og laga eplegraut frå oppskrifta der.  Eg dobbelsjekka med den raudruta kokeboka, og fann ut at eg burde velje minste sukkermengd.  Då var ikkje oppskriftene så ulike.  Mor mi seier det er umuleg å bestemme ei sukkermengd for plommer, og det gjeld nok for eple også.  Min eplegraut fekk dei strø sukker på i dag.  Elles serverte eg H-mjølk på.  Desserten fall i god smak i heimen.

Det kan hende eg kjem attende ein annan dag med mi eiga tilpassa eplegrautoppskrift - slik eg har gjort med mjølkepuddingane.  I 2012 kan ein unne seg eggeplommer i mjølkepuddingane, og ein treng ikkje spe fruktgrautar så mykje, synest eg.  Kokar ein "eplegraut" utan potetmjølsjamning, kan den nok også frysast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...