tirsdag 9. oktober 2012

Haustferie dag 2

 I dag vakna vi til sol på Sunnmøre.  Eg fekk meg eit par etterlengta fineverstimar i hagen.  Skvåsjdyrkinga mi har vore eit sørgeleg kapittel i år.  Dei vaks seint, og sniglane har forsynt seg rikeleg.  No har eg rydda åkeren.  Kanskje eg skal prøve å dyrke knutekål til våren?

Journalisten vart invitert på middag.  Menyen var enkel med pasta bolognese med grov spagetti.  Til dessert var det plommer kokt i krydderlake med is attåt.

No i kveldinga har eg gått tur saman med ei venninne.  Det regna på halve turen.  Då set ein ekstra pris på å kunne ta av seg hetta siste delen.
 Focaccia er alltid populært.  I dag vart det eit ryddeprosjekt.  Eg tømte eitt glas med oliven og eitt med fetaost.  Så fekk eg eit firkanta glas.

Eigentleg skulle eg vise blogglesarane før- og etterbilde av hagen.  Men det vart mørkt før eg kom meg ut.  Så de får ta til takke med før- og etterbilde av fennikelkrydderet mitt ...

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker fennikel....smaker de frøene også litt anis må jeg så definitivt gå til innkjøp av sånne.....

    SvarSlett
  2. Det gjer dei. Eg har knust dei og brukt dei i brød.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...