onsdag 22. desember 2010

22. desember

I dag har vi vore i Ørsta og utveksla gåver med systra mi.  Både ho og eg hadde frisørtime i dag, så det vart ein ettermiddagstur.

Den store bulkedagen
I går var eg ute og parkerte utanfor kjøpesenter i Ulsteinvik.  Då hadde eg ei kjensle av at det nærma seg den store bulkedagen.  På kveldsnyheitene fekk eg svaret; det er 22. desember.  Og den dagen med færrast bulkar, er 1. juledag.  I dag fekk Øystein stå for parkeringa.  Heldigvis har vi ikkje kome inn i den statistikken.

Den store handledagen
22. desember er den dagen nordmenn bruker mest pengar.  Vi ville unngå den store trengselen og la handleturen til den siste opningstimen.  Og ja, vi er nok med i den statistikken.  Butikkane åtvarer mot å vente for lenge, for det vert "utplukka".  I dag ligg fine kle og andre varer til halv pris.  Så til den næraste familien kan det løne seg å vente.


Eg var redd systra mi skulle få bakoversveis når ho såg den store sekken med gåver.  Men for å seie det slik; badehandukar ruvar meir enn diamantar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...