tirsdag 14. desember 2010

Julemanna

 Torsdag skal vi lage "julemanna", som vi seier på Sunnmøre, på juleverkstaden vår.  I fjor brukte eg TV2 si oppskrift, men elevane var ikkje heilt fornøgde med den. I dag tok vi ei prøverunde.  Eg synest dei var heilt greie, men sukkeret var ikkje heilt oppløyst i deigen. Etter at dei var steikte, merka ein ikkje noko til det.


I dag fekk eg ei ny oppskrift av ein kollega.  Eg laga deigen heime og sette frøkna i sving.  Som de ser, vart det kattar og kaninar.  Og smaken vart god.  
2 dl vatn
300 g sukker

50 g smør
600 g kveitemjøl
2 ts hornsalt

Kok opp vatnet.  Løys sukkeret i vatnet.
Smuldre saman mjøl og smør og ha i hornsalt.
Bland alt godt saman.
Set gjerne deigen kaldt ei lita stund.

Kjevle ut deigen og trykk ut figurar.

Steik kakene ved 200 grader i 8-10 minutt.
Eg var pinleg nøyaktig med ingrediensane.  Eg vog til og med vatnet.  At det står 56 g på vekta, betyr at eg har hatt hornsalt i etter smøret.  Foodprosessoren fekk stå for smuldring og elting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...