torsdag 9. desember 2010

Bok 57: Kanskje det er berre eg ...

Eg ser at denne boka har fått gode kritikkar.  Men meg fengde den ikkje.  Etter to CD-ar måtte eg finne informasjon på nettet om dette var ei krimbok, slik eg hadde trudd.  Der stod den under spenningsroman.  I ei avis hadde dei samanlikna forfattaren med Karin Fossum.  Eg synest at ho er fleire klasser over Alvtegen. Men eg forstår kva dei meiner.

Blogglesarane må gjerne lese romanen og gjere seg opp si eiga meining.  Sjekk gjerne på Bokkilden.

2 kommentarer:

  1. Det må vere opp til den einskilde å bestemme kva bøker ein likar, og ikkje. Bokmeldingane på Bloggen er høgst subjektive.Jamfør den eg la ut i dag. Eg har ofte "slakta" store publikumsusessar, og har tenkt å halde fram med det.

    SvarSlett
  2. Eg og! Eg gir ikkje mine "bokmeldingar" ut for å vere noko anna heller.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...