fredag 3. desember 2010

Tre ting på ein gong: Lettvint, sunt og godt.

No er det ny månad og nye dealar på Prix.  I utgangspunktet er eg kritisk til denne "få attpå" måten å selje på.  Men i praksis hamnar mange av produkta i handlekorga mi etter at eg har rekna kjapt på om dei verkeleg løner seg.  For 31 kroner kan ein få over eit kilo kotelettar i staden for 300 g oppskore svinekjøt.  Men så får ein desse grønsakene attpå.  Det produktet har eg ikkje prøvd før. Akkurat her føler eg at eg har bite på agnet.

Etter seks timar undervisning, tre av dei på skulekjøkenet, er det lettvint å kome heim og berre sette på ris.  Medan risen kokar, rekk ein å steike fire runder i woken. Ein kan sjølvsagt steike alt i ei steikepanne, eller steike i to panner når ein steiker til mange. Dette er "snerte" for å bruke eit dialektord.  Eg har alt attende i woken og har i soyasaus, søt chilisaus og litt eplejus.

Frosne grønsaker bruker eg lite av til vanleg.  Vi er så mange at dei friske går unna.  Ernæringsmessig er dei frosne grønsakene nest best.  Og desse var sprø og nydelege. Mais og vasskastanjane er prikken over i-en.  Dette er ein lettvint, sunn og god middag til ein grei pris!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...