torsdag 25. november 2010

Pizzasurdeig?

 Dei som har følgt den gamle bloggen min, veit at eg er over middels interessert i brødbaking.  I haustferien kjøpte eg boka til Schakenda og laga ein surdeig etter oppskrifta hans.  Sidan har eg halde liv i denne surdeigen.  Av og til puttar eg grovt mjøl i han, og då har eg grov surdeig.  Siste veka har eg berre mata han kvar dag med 1 dl vatn og ca 2 1/2 dl kveitemjøl.  Det som eg då skal "kaste", puttar eg gjerne i eit brød.  Samtidig har eg eit anna prosjekt, eit som aldri tek slutt, nemleg å ete mat frå frysaren og frigi plass.
 Så då tenkte eg at eg ville prøve å lage pizzadeig av surdeig!  Som de ser er det ikkje noko problem å få pizzadeigen til å heve seg heilt utan gjær.  I bollen har eg litt olivenolje som eg "smør" deigen med.
  
 Då er det berre å la deigen renne ned på ei olja plate og forme han med hendene. Ein treng ikkje kjevle.  Eg tok ei fin plate sidan eg skulle legge bilde på bloggen.  Men plata mi kunne gjerne ha vore større, eller eg kunne ha laga to pizzaer.  Deigen heva seg nemleg og vart litt for tjukk.
Ein slik kveldsmatpizza legg eg lite arbeid i.  Eg bruker eit halvt glas ferdig tomatsaus, høvlar på kvitost.  Så legg ein det ein liker på toppen.  Tysdag vart det pepperoni og oliven.  krydderet er basilikum.  Yngstemann og eg kosa oss med denne til Storbynatt.

Viss ein synest det er lenge å vente 4 timar på at ein deig skal heve, er det berre å ha i litt gjær 1/8-1/4 pakke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...