søndag 29. mai 2016

42 norske kofter

På veg mot Oslo stoppa vi eit par stader for å strekke på beina og vere litt ute i sola.  Beina mine strekte mest på seg inne på Stortorget (?).  På Tanum bladde eg litt i denne boka.  Den overraska positivt og måtte dermed bli med heim.
 Det er Sandnesgarn som har gitt ut boka.  Eg trur ho vert ein ny favoritt, ikkje minst fordi alle koftene skal strikkast nedanfrå og opp.
 Denne kufta skal eg strikke til eit junibarn.  Eg har ikkje lova nokon av dei tre mai- og junijentene gåve på dagen.  Det er bra, for den første har gebursdag i dag, og kufta hennar er klipt opp, men treng montering.
 Denne kufta har eg sett på i Kofteboken 2.  Der er ho strikka med tjukkare garn med start oppe.  Der det er mønster over heile kufta, spelar det ikkje så stor rolle kvar ein startar.
Dette er min førebelse favoritt. I tillegg finn ein mønster på alle gamle favorittar som Fana, Trønderkofta og Setesdal.  Der er også kufter til menn. Og altså 42 til saman.

2 kommentarer:

  1. Misunner deg litt over Oslotur..
    Denne tida er der fint å vere.
    Den siste jakka virka litt kjend, eg lure på om
    det var ei slik i foreldreheimen...

    SvarSlett
  2. Det kan godt hende, for det er gamle oppskrifter med ny design og tråd!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...