lørdag 28. februar 2015

Bok 9: Den stumme jenta



"Den stumme jenta" er den fjerde boka om psykologen og profileringseksperten Sebastian Bergman, en serie med spennende, stilsikre og intelligente kriminalromaner! Det er påskemorgen. To små gutter og foreldrene deres blir skutt på kloss hold i hjemmet sitt. Etterforskerne skjønner at det må ha vært et vitne til ugjerningen. Guttenes 12 år gamle kusine Nicole var på besøk, og fotsporene hennes forsvinner inn i skogen. Kriminalpsykologen og profileringseksperten Sebastian Bergman kobles inn. Jenta har vært borte i tre dager, og politiet ber publikum om hjelp. Sexavhengige Sebastian Bergman har alltid hatt problemer med å skille jobb og privatliv. Nicole er like gammel som hans datter Sabine ville vært dersom hun ikke hadde omkommet i tsunamien. Og Nicoles mor trenger beskyttelse. 

Denne romanen las eg ut tidleg i veka.  Det er den fjerde i serien.  Eg veit at eg berre har lese dei to første tidlegare.  Dei meiner eg har vore filma.  Den første las eg på spreng for å bli ferdig med den før filmen/TV-serien kom på TV.  Så no ser eg detektiven for meg.

Eg har likt bøkene om Sebastian Bergman.  Denne er eg litt ambivalent overfor. Det er sjølve mordgåta og oppklaringa som ikkje heilt vart "truverdig".  Eg toler godt at ting vert fantastiske.  Eg kan gjerne verte med på eventyr.  Men det må henge saman på eit vis.  Då eg lytta til den nest siste CD-en følte eg meg som eit stort spørjeteikn.  Var dette alt? Samtidig har romanen god underhaldningsverdi.  Ein svar firar frå meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...