torsdag 7. desember 2017

Bok 47: Malstrømmen


Flere tragiske historier flettes elegant sammen i denne intenst spennende kriminalromanen med handling fra Nord-Norge.

Et uhyggelig skrik tiltrekker seg oppmerksomheten til to unggutter som leker på svabergene. I vannkanten finner de en mann . lenket fast med hendene i det iskalde vannet. 
Ei porselensdukke flyter i land 30 mil nord for Bodø, og ekteparet som finner den syns den varsler om ufred. Lensmannsbetjent Niklas Hultin har nylig flyttet nordover, og han syns dette er barnemat etter jobben i Oslo. Da ei kvinne blir funnet bevisstløs i strandkanten, kledd i en kjole som ligner dukkas, sprer uhyggen seg.

«Malstrømmen» er første lydbok om Rino Carlsen.


Eg ser at eg har lese bøkene til Frode Granhus i feil rekkjefølgje.  I denne første romanen bur Rino Carlsen i Bodø.  Om eg ikkje hugsar feil, flyttar han til Lofoten.

Eg kosa meg med denne romanen.  Krimgåta er noko innfølkt med mange forgreiningar, men til slutt gir det meining. Viss ein har krav til sannsynlegheit, bør ein nok styre unna... Eg har nok likt andre bøker i serien betre.

Opplesaren, Nils Johnson, gjer ein glitrande jobb med lesinga. 

No ser eg at forfattaren døde brått 15. september i år, berre 52 år gammal ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...