tirsdag 18. juli 2017

Strikkebøker frå Shetland

Medan det i Noreg vert gitt ut nesten for mange strikkebøker, var det mindre å velje i både på Shetland og i ein svær bokhandel i Edinburgh. Yokes, rundfelling, kjøpte eg på museet i Lerwik.  Der snakka ein av dei som jobba der norsk.  Ho hadde slutta å strikke klede og gått over til desse tynne sjala som vert brukte som bruresjal.  Eg har nokre bilde på mobilen eg kan legge ut seinare.  Garnet er svært tynt, og dei vert strikka på dei tynnaste strikkepinnane eg har sett.

Mønstera i Shetland Lace Knitting trur eg skal vere greie å forstå - i alle fall mønsterbordane. 

Vi var på ei av dei to møllene på Shetland.   Der selde dei og ferdigstrikka plagg. Hadde ein visst kva ein skulle bruke det til, så kunne ein ha kjøpt med seg mykje fint garn heim. Prisen på det eg såg, var 2£ for 25 gram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...