mandag 8. februar 2016

Ny månad, nye kupp og kupongar

I dag vart måndagshandelen noko større enn vanleg. Laurdag handla eg nemleg i Ørsta.  Ein skulle tru Coop Xtra-butikkane var omtrent like, men eg sleit med å finne fram, eller rettare sagt gadd eg ikkje leite.  Ein må legge ein mynt i handlekorgene, så eg tok berre ei lita korg og gjekk og tok dei tinga eg visste eg mangla.  Elles var dei tome for kremfløyte, så eg stkk innom Kiwi i Ulsteinvik.  Der var det søndagbutikk på grunn av omkalfatring. Men fløyte fekk eg.

No har eg brukt halvparten av kupongane.  Halvparten av produkta har eg ikkje kjøpt siste månadene...


2 kommentarer:

  1. Eg har meir enn ein gong "surameg" over at eg må leite etter alle ting på Coop-men dei tek ikkje tukt. Handla på lappane laurdag, men no har vi egg like til påske trur eg, om eg ikkje begynner å bake.

    SvarSlett
  2. Eg syntest butikken var rotete og ulogisk. Men ein venjer seg vel til kvar ting er...

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...