tirsdag 20. oktober 2015

Småstrikk

Før haustferien gjorde nok ein kombinasjon av trilling av store mengder rundstykke på jobb og litt strikking å heimebane at skuldra mi fekk nok.  Dei siste tre vekene har eg hatt meg ein strikkepause, med små unnatak.

No vil eg ikkje begynne på noko stort arbeid.  Desse vottane dukka opp på ei nettside.  No har eg sikra meg oppskrifta.  Eg kan tenke meg at desse kan falle i smak, også blant ungdomen?

Første paret skal eg strikke i noko restegarn etter den siste kofta mi. Eg trur dobbel Finull skal tilsvare Fritidsgarn.  Det er greitt å få minka litt på restegarnhaugen!

4 kommentarer:

  1. Uff ja, min restehaug øker og øker også. Har ikke så mye av hver farge og garntype at jeg kan lage noe stort, men små votter og stripete sokker går jo fint å strikke av rester.

    SvarSlett
  2. Det blir fine votta.
    Du må passe skuldra di !

    SvarSlett
  3. Håper at du blir bra i skuldra di fort!

    SvarSlett
  4. Jättefina vantar!

    Ta hand om din skuldra nu.

    Njut den här fantastiska dagen!

    /Cecilia

    You Rock!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...