søndag 9. august 2015

Bok 35: Den ene pluss en

 
 
Livet til Jess er virkelig kaotisk: Med to jobber, to barn og en stinkende hund forsøker hun å gjøre det beste ut av hverdagen. Plutselig får datteren hennes en fantastisk mulighet av sorten som bare kommer en gang i livet, men hva hjelper vel det når Jess slett ikke har råd til å gripe den? Inn i livene deres kommer den kjekke Ed Nicholls - en mann som tilsynelatende har alt: Ed er rik, suksessfull og i Jess sin øyne, ekstremt arrogant.
På overflaten lever de to vidt forskjellige liv, men Ed vet utmerket godt hva det vil si å være alene med tøffe utfordringer. Han har tid og lyst til å hjelpe Jess, men kan han det, når hans eget liv nylig ble snudd på hodet og han selv går en høyst usikker fremtid i møte?
 
Førre boka til forfattaren las eg i London.  Denne las eg i Nice.  Begge er svært lettlesne.  Medan temaet i den førre engasjerte, er dette meir ein "feelgood"-roman.  Forfattaren skildrar godt, og ein kan kjenne seg att i mange av dei tinga som skjer seg. Så får ein bere over med at mykje er føreseieleg og klisjeaktig.
 
Eg reknar med at eg gir denne til neste lesar i familien! Dette er ein roman som jenter i alle aldrar vil like.

2 kommentarer:

  1. Ein kan seie kva ein vil om bøkene til Jojo, men ho har fått mange til å lese, mange som sjeldan les ei bok. Elles er eg enig i det du skriv.

    SvarSlett
  2. Jo jo Moyes har skrivet så mange herlig bøker. Jeg mener man må lese alt :-)))
    Så fint at jeg fand blog din. Herlige bokanbefalinger du viser. Jeg elsker å lese.
    Hilsen til deg. Klem fra Viola

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...