torsdag 18. juni 2015

Vemodig

Det er ei rar kjensle å vere "ferdig" med ei klasse som du har hatt i to-tre år. Tre klasser vart slått saman til to for to år sidan.  I mi karriere har eg aldri følgd ei klasse så lenge.  Då eg var ung, vart eg stadig gravid.  Seinare jobba eg deltid og underviste mest i mat og helse.  Etter at det vart færre klasser på skulen og eg gjekk opp til full stilling, har eg hatt fleire fag.

Tysdag laga foreldra til avslutning.  I dag har vi hatt den offisiell med utdeling av vitnemål. Smykket og kruset fekk eg tysdag.  I dag overraska dei med ein stor hagehortensia i korg.  Ikkje minst får ein mange gode ord som ein set stor pris på.

Kruset har eg sagt eg skal sette på kateteret til hausten slik at det er klart frå dag ein ...

2 kommentarer:

  1. Tror du er en god lærer som elevene vet å sette pris på.
    Et nydelig smykke. Koselig med et slikt krus en kan ha
    fremme. Og en hagehortensia har du sikkert en fin plass til
    i hagen din tenker jeg. Men vemodig er det jo når ungene slutter
    etter flere år. Har jobbet mange år i barnehage, og det var alltid
    vemodig når noen sluttet.
    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  2. Kor flott !
    Å bli sett pris på av elevar og foreldre er fantastisk.
    Eg har nokre fine minne i livets minnebok eg òg :)

    God sommar !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...