mandag 3. november 2014

Når favoritten forsvinn ...

Eg har ein favorittmüsli.  Siste månaden har han ikkje vore i butikkhyllene i bygda.  Eg har etterlyst han utan respons.  I dag tok eg meg endeleg ein bytur.  Blogglesarane har kanskje merka at det er lenge sidan eg har tatt dei vanlege byturane på måndagane.  Det skuldast rett og slett at eg har kome så seint heim frå jobb.  Så lenge sidan var det at eg rota meg litt vekk i trafikken.  Så fekk eg sjå ei halvvegs ferdig ny rundkøyring.  Bilen vart parkert i gangavstand til Mega.  Der hadde dei oransje pakkar med Coop müsli!  Då er han framleis i handelen.  I framtida håper eg han dukkar opp i hyllene på Coop Extra med godt utval og låge prisar!  I mellomtida et eg den greske yoghurten med litt fruktyoghurt og müsli.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...