søndag 21. desember 2014

4. søndag i advent

Tradisjonen tru har mannen og frøkna henta juletre medan eg steiker krumkaker eller strull. I år vart det krumkaker etter oppskrifta som ei venninne av meg kallar "eggenes vekt"; eggedodis av egg og sukker - tilset smelta smør og sikta kveitemjøl, alt med same vekt.

I tillegg prøvde eg ei ny oppskrift på kokosmakronar.  Dei vart ikkje vellykka.  Eg trur eg steikte dei for dårleg. No har dei lagt på rista, så berre halvparten (av den tredobla oppskrifta) er att.  Smaken var det ikkje noko å seie på! Resten skal eg ha ståande i eit glas på benken. Eg satsar på at bevisa forsvinn raskt.

I kveldninga pussa eg koparen.  Det er heldigvis eit par dagar att til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...