tirsdag 18. september 2018

Uglevottar til Håkon

Yngstemann har alltid vore naturinteressert.  I ein periode gjekk det i ugler.  Han snikra uglekasse.  Ein gong han inspiserte ei uglekasse med ugleungar i, gjekk ugleforelderen i nakken på han.  Ha kipte seg og datt ned nokre meter.  Dette var før mobiltelefonane si tid. Så han måtte kome seg heim sjølv etter skrekken. Faren ringte legevakta, men legen meinte det var ingen fare for stivkrampe så lenge han hadde følgt vanleg vaksinasjonsprogram.

I eitt selskap laga eg uglekake.  Den tida strikka eg ikkje.  Men no fann eg ut at eg ville strikke han vottar med uglemotiv i same fargar som i genseren.
Mønsteret er frå Den store votteboka av Jorid Linvik.
Etter kvart lærte eg mønsteret på innsida.  Men elles er det konsentrasjonarbeid.  Eg synest Jorid Linvik er flink med detaljar.  Eit godt døme er r dei små uglene på tomlane.

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...